fredag 4 juni 2010

Remember me?

Hej på er!

Va ju ett tag sedan jag skrev nu. Har varit iväg och haft allmänt mycket. Dessutom så har jag tappat bort mig lite i min viktnedgång.
Hur i helvete (ursäkta!?!) kan det vara så svårt att gå ner i vikt. Förr gick det på ett kick och jag tyckte knappt man behövde anstränga sig. Nu kämpar man som en gris, går ner några ynka 2 kg (som man ändå bara går upp igen) och så är spiralen igång.
Men skam den som ger sig. Kommer inte jag göra i första taget i alla fall.

Mitt första delmål nu är 55 kg.

Körde ett dödarpass på gymmet igår. Hade inte gymmat på en vecka, så det var på tiden.
Va på landet förra veckan och då blev det mest gos mat,m goda viner och bara lat och mys. Jobbigt och svettigt var det på gymmet i alla fall. Men shit va skönt det var efteråt.

Nu sitter jag i solenstolen och jobbar med en kopp kaffe i handen. Ibland har man det bara för gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar