fredag 9 april 2010

Dagens


När vi pratar dagens i denna bloggen handlar det inte om kjoltyg, linnen, stilettos och Balenciagas.
Nej, denna dagens handlar om vad jag faktiskt stoppar i mig på en dag.
Så de inlägg som heter dagens kommer helt enkelt uppdateras varje gång jag äter något, så man sedan får en sammanställning av dagsintaget.
Började min morgon med melon och en stor kopp kaffe.
God morgon!

Vikt: 62 kg
Frukost: 1/4 galia melon, 1 kopp kaffe.
Lunch: 1 yoggi yalla, 1 äpple, 1 diet coke 33 cl.
Middag: 2 skivor stekt kassler med löksås. (De andra åt fläsk, så det blev ett lättare alternativ för mig)

Så, så här långt är allt bra. Men vad hände för en stund sedan. Jo jag tappade fattningen totalt och tryckte i mig en Schweizer nöt 125g.
Hallå, hur dum kan man va?!?!
Utan att tänka, bara agerar man och stoppar in riktigt hemskt skräp i munnen. Usch jag blir SÅ besviken på mig själv.
Men imorgon är en ny dag och då blir det ordning och reda på kosten igen. Slarv ena dagen, bot för synderna nästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar