torsdag 8 april 2010

Midsommar, midsommar

Med endast 10,5 veckor kvar till midsommar har jag nu beslutat mig för att lägga i den riktiga racer växeln.
Sommaren är här snabbare än vad vi kommer ana och i sommar vill jag vara hot!
Vilket också betyder att jag efter en rejäl depression och en jobbigt vinter har ca 10 kg att gå ner. Mmmm...ett riktigt hästjobb, men jag tror faktiskt att jag är mer redo än någonsin.

Men vad är det egentligen som gör att man tröstäter så ofattbart så fort man mår dåligt. Eller jag gör i alla fall. Varje gång jag har en down period så nog stoppar jag också något onödigt i munnen.
Det är det dock stopp med nu och det är en stenhård, kalorisnål diet som gäller.
Häng med på min resa!

Startvikt: 62 kg
Målvikt till midsommar: 50 kg
Drömvikt: 46 kg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar