tisdag 13 april 2010

Rensning pågår

Tjolahopp!
Hoppas allt är med er därute?!?
Själv sitter jag återigen vid datorn och jobbar (ok, bloggar lite också) efter en härlig promenad i vårsolen.
Det är ju bara så lyxigt de dagar man jobbar hemifrån och helt får bestämma när, var och hur.

Idag har min kropp verkligen gått in i en rensningsfas.
Måste vara efter helgens slarv. Men det känns verkligen positivt och peppande, förutom att jag måste springa på toa hela tiden.
Under denna veckan kommer jag ta det lugnt med den "hårda" träningen och endast köra rejäla powerwalks.
Därefter kommer jag komplettera powerwalksen med gymträning som jag bygger upp succesivt.

Skriver lite mer om träningen senare. Måste återgå till jobbandet nu, samtidigt som jag mumsar på en mango.
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar