tisdag 11 maj 2010

Vilken dag det har varit!
Började inte så bra, med att jag försov mig. Men ganska snabbt så fick jag ordning på torpet och effektiviteten har sedan varit som aldrig förr.

Efter jag jobbat undan det viktigaste för dagen drog jag ner till solariet. Tycker det är så fräscht att vara brun och känner mig som en helt annan människa.
Därefter bar det av till gymmet för ett riktigt svettigt pass. Startade med 40 minuter på crosstrainern, för att sedan köra ca 1 timmes styrka. I sidokolumnen ser ni exakt vad jag körde.

I stället för att sedan köra en omgång på kondition till på gymmet åkte jag hem och hämtade hunden. Sen begav vi oss ut på en löp/gång tur på 4,7 km. Ett lagom avslut på ett rejält träningspass.
Nu medans jag fortfarande har så dålig kondition så varar jag 1 minuts löpning, 1 minut gång. Helt perfekt!!!
Nästa vecka kommer jag utöka till löpning 2 minuter, gång 1 minut. Och så utökar man det så successivt.

Måste säga att jag känner mig som en ny människa efter dagens träningspass, fast det finns väl en risk att jag inte kommer upp ur sängen imorgon. Hahaha...

Nu ska jag försöka få i mig en naturdiet till, har haft svårt att äta idag. Mår mest illa. Men 3 shakar på en dag är inte ok.
På återseende vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar